Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до об’єктів

КУ "Центр з надання соціальних послуг" Станіславської сільської ради

photo

Опис

Мета діяльності: надання соціальних послуг громадян похилого віку та сім’ям, дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги.

Основними завданнями є:

  • проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини  сімей, дітей та молоді;
  • виявлення сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
  • виявлення громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги;
  • забезпечення якісного надання соціальних послуг;
  • здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, надання їм соціальних послуг за результатами проведеної оцінки потреб їх у таких послугах;
  • забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи.

ПЕРЕЛІК 
соціальних послуг, що надаються особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати

  • догляд вдома;
  • кризове та екстрене втручання;
  • консультування;
  • соціальний супровід;
  • соціальна профілактика;
  • прокат реабілітаційного обладнання.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ДОГЛЯДУ ВДОМА

Назва послуги: ДОГЛЯД ВДОМА

Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються за місцем проживання (вдома) отримувача соціальної послуги протягом робочого дня суб’єкта, що надає соціальну послугу догляду вдома, який спрямований на створення умов забезпечення життєдіяльності осіб, які частково або повністю втратили / не набули здатності до самообслуговування.

Форма надання послуги: за місцем проживання отримувача соціальної послуги (вдома) протягом робочого дня.

Термін надання послуги: послуга може надаватись постійно (ІІІ, ІV групи рухової активності – 2 рази на тиждень, V група рухової активності – 5 разів на тиждень), періодично (2 рази на місяць), тимчасово (визначений у договорі період).

 Соціальні групи: особи похилого віку, особи з інвалідність, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.

Умови надання послуги: безоплатно, за плату або із встановленням диференційованої плати.

Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) отримувача соціальної послуги або його законного представника до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт догляду вдома (наказ Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 № 760, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.11.2013 р. за № 1990/24522).

Підстави для відмови у наданні послуг: Суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві у її наданні, якщо він нездатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги.

 

Тарифи на платні соціальні послуги,

які надаються  комунальною установою «Центр з надання соціальних послуг» Станіславської сільської ради Херсонської області

№ п/п

 Назва послуги

Одиниця вимірювання

Витрати часу на надання послуги, хвилин

Вартість послуги (грн.)

Вартість послуги для ліжково-хворих (грн.)

1.

Ведення домашнього господарства (підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів і посуду, винесення сміття тощо)

Одна послуга

18

 8,63

10,10

2.

Ведення домашнього господарства

(прибирання житла:

а) косметичне прибирання;

б) вологе прибирання;

в) генеральне прибирання)

 

Одне прибирання

 

 

 

 

 

18

42

126

 

 

 

8,63

20,13

60,41

 

 

 

10,10

23,57

70,70

3.

Ведення домашнього господарства (розпалювання печей, піднесення вугілля, дров, розчистка снігу; доставка води з колонки)

Одне розпалювання, доставка, піднесення

42

  20,13

23,57

4.

Ведення домашнього господарства (миття вікон (не більше 3)

Одне миття одного вікна

30

 

14,39

 

16,84

5.

Ведення домашнього господарства (обклеювання вікон)

Разове доручення

30

 14,39

16,84

6.

Ведення домашнього господарства (допомога при консервації овочів та фруктів)

Разове доручення

90

 43,15

50,50

7.

Ведення домашнього господарства (прасування– до 1,5 кг сухої білизни)

Одне прасування

30

 14,39

16,84

8.

Прання білизни та одягу (до 1,5 кг сухої білизни)

Одне прання

30

 14,39

16,84

9.

Придбання і доставка продовольчих, промислових  та господарських товарів, медикаментів,преси.

Разове доручення

84

 40,27

47,13

10.

Організація харчування (приготування їжі)

Одне приготування

60

 28,77

33,67

11.

Організація харчування (годування для ліжково-хворих

Одне годування

24

-

13,46

12.

Ремонт одягу (дрібний)

Разове доручення

6

 2,83

3,31

13.

Здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (заміна натільної і постільної білизни)

а)Санітарна обробка нічного горшка

Одна заміна

 

Одна обробка

 10

 

15

 4,89

 

7,19

 5,72

 

8,41

14.

Здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (надання допомоги при купанні, миття голови, розчісування волосся, підрізання нігтів)

Разове доручення

60

  28,77

    33,67

15.

Забезпечення супроводження (супровід споживача соціальних послуг  у поліклініку)

Разове доручення

78

 37,40

43,77

16.

Надання допомоги в оплаті комунальних послуг (заповнення абонентних книжок, оплата комунальних послуг, звірення платежів, заміна книжок)

Одна оплата

45

  21,58

25,25

17.

Надання допомоги в оформленні документів (оформлення субсидій на квартирну плату і комунальні послуги)

Одне оформлення

270

 129,45

151,50

18.

Надання допомоги в оформленні документів (оформлення замовлень на доставку вугілля, дров)

Одне оформлення

60

 28,77

33,67

19.

Написання  листів

Один лист

30

14,39

16,84

20.

Представництво інтересів в органах державної влади, установах, підприємствах та організаціях (виконання доручень, пов’язаних з необхідністю відвідування різних організацій)

Одне доручення

72

34,52

40,40

21.

Надання допомоги у проведенні сільськогосподарських робіт (в обробці присадибної ділянки)

Разове доручення

138

 66,16

77,43

22.

Надання послуг з виконання ремонтних робіт (допомога в ремонті житлових приміщень)

Разове доручення

240

 115,06

134,66

23.

Читання преси

Одне читання

15

7,19

8,41

24.

Надання допомоги в проведені медичних оглядів та госпіталізації

Разове доручення

120

 57,53

67,33

25.

Виклик лікаря додому

Разове доручення

5

 2,39

2,79

26.

Відвідування споживача в період його лікування в лікарні

Одне відвідування

60

 28,77

33,67

27.

Підготовка овочів та консервації для зберігання(опускання в льох, піднімання на горище)

Разове доручення

30

 14,39

16,84

28.

Занесення твердого палива до місця зберігання

Разове доручення

120

57,53

67,33

29.

Перебирання картоплі в погребі

Одне перебирання

120

57,53

67,33

30.

Надання допомоги в оформленні документів(на санітарно-курортне лікування, в будинки-інтернати.

а)в закладах медичних

б)в інших закладах

Разове доручення

 

 

 

270

270

 

 

 

129,45

129,45

 

 

 

151,50

151,50

 Примітка! При підвищені мінімальної заробітної плати та підвищені вартості матеріальних витрат, тарифи на соціальні послуги будуть збільшуватися .

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ КОНСУЛЬТУВАННЯ

Назва послуги: КОНСУЛЬТУВАННЯ

Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються протягом строку, необхідного для виходу зі складної життєвої ситуації та адаптації особи, сім’ї до нових умов соціального середовища, спрямованих на усунення/пристосування обмежень життєдіяльності, підтримку соціальної незалежності, збереження та продовження соціальної активності особи, сім’ї.

Форма надання послуги:

при стаціонарному консультуванні - у приміщенні суб’єкта, що надає соціальні послуги, у робочий час;

при дистанційному консультуванні - за допомогою технічних засобів (телефон, он-лайн зв’язок), розміщених у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу (разово за зверненнями отримувачів);

при вуличному консультуванні - у нестаціонарних умовах (поза приміщенням, у якому працює надавач соціальної послуги): у місцях, звичних для закритих щодо контактування соціальних груп, де вони мешкають, гуртуються, проводять разом час.

Термін     надання     послуги:     Соціальна     послуга     може     надаватись     разово, короткостроково, періодично, довгостроково.

Соціальні групи: особи, сім’ї, групи осіб, які перебувають у складних життєвих

обставинах.

Умови надання послуги: безоплатно.

Документи, необхідні для отримання послуги:

при коротко-, середньо- та тривалому консультуванні - звернення (заява) потенційного отримувача послуги або його законного представника;

при разовому кризовому консультуванні - безпосереднє звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника до надавача соціальної послуги, у тому числі за допомогою засобів зв’язку (телефону, електронної пошти, скайпу тощо);

при вуличному консультуванні - виявлення під час соціального патрулювання закритих щодо контактування соціальних груп чи осіб, з’ясування ситуації та проблемних питань за їхнім запитом.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державного стандарту соціальної послуги консультування (наказ Мінсоцполітики від 02.07.2015 № 678, зареєстрований в Мін’юсті 17.07.2015 за № 866/27311).

Підстави для відмови у наданні послуг: Суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо за наявних ресурсів він не здатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги (відсутність кваліфікованих спеціалістів, матеріальної бази, вільних місць у суб’єкта, що надає соціальну послугу, наявність в отримувача соціальної послуги розладу психіки та/або поведінки, стану гострого алкогольного та/або наркотичного сп’яніння, ознак гострого захворювання).

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ КРИЗОВОГО ТА ЕКСТРЕНОГО ВТРУЧАННЯ

 

Назва послуги: КРИЗОВЕ ТА ЕКСТРЕНЕ ВТРУЧАННЯ

Зміст послуги: психологічна допомога (консультування, підтримка, діагностика, корекція, психотерапія, реабілітація), надання інформації з питань соціального захисту населення, допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами, представництво інтересів, корекція сімейних стосунків, допомога особам, які постраждали від насильства в сім’ї, допомога в отриманні безоплатної правової допомоги, організація надання невідкладної медичної допомоги, організація надання притулку.

Форма надання послуги:

за місцем проживання отримувача;

за місцем перебування отримувача соціальної послуги (заклад охорони здоров’я, заклад освіти, тимчасовий притулок, тимчасові мобільні пункти допомоги, місця перебування родичів та близьких постраждалих, тимчасове безпечне місце тощо);

в організації, яка здійснює кризове втручання.

 

Термін надання послуги: послуга надається негайно з моменту отримання інформації про кризову ситуацію до моменту усунення ризику, спричиненого кризовою ситуацією, або подолання обставин, які її спричинили. Строк надання не більше 72 годин з початку надання соціальної послуги, після чого для подолання складних життєвих обставин особа чи сім’я отримує інші необхідні соціальні послуги.

Соціальні групи: особи, сім’ї, групи осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі постраждалим від насильства в сім’ї.

Умови надання послуги: безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати відповідно до законодавства.

Документи, необхідні для отримання послуги:

заява/звернення потенційного отримувача соціальної послуги;

заява/звернення особи (осіб), якій (яким) стало відомо про кризову ситуацію, повідомлення про особу, яка постраждала від насильства в сім’ї;

заява/звернення служб (медичних, правоохоронних, соціальних), державних та громадських організацій про кризову ситуацію, зокрема, що виникла внаслідок вчинення насильства в сім’ї.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної послуги кризового та екстреного втручання (наказ Мінсоцполітики від 01.07.2016

№ 716, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.07.2016 за № 990/29120).

Підстави для відмови у наданні послуги: суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачу соціальної послуги у її наданні, якщо суб’єкт не в змозі задовольнити потреб отримувача соціальної послуги.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ

Назва послуги: СОЦІАЛЬНА ПРОФІЛАКТИКА

Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються суб’єктом, який надає соціальні послуги, спрямований на попередження, обмеження та зупинення негативних соціальних і особистісних (поведінкових) явищ та їх наслідків у соціальному середовищі та реалізується за допомогою різних інструментів впливу соціального, юридичного, педагогічного, психологічного характеру.

Форма надання послуги: у приміщенні суб’єктів, що надають соціальну послугу;

у приміщенні підприємств, установ, організацій та закладів, що замовили соціальну послугу;

у приміщенні установ соціального обслуговування, які функціонують в умовах цілодобового і денного перебування;

у закладах освіти, охорони здоров’я, захисту дітей, установах виконання покарань та правоохоронних органів;

на вулиці;

за місцем проживання отримувача послуги.

Соціальні групи: особи, сім’ї, групи осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, незалежно від віку і статі.

Умови надання послуги: безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати відповідно до законодавства.

Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) потенційного отримувача послуги або його законного представника до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або безпосередньо до суб’єкта, що надає послугу.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної послуги профілактики (наказ Мінсоцполітики від 10.08.2015 № 912, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.09.2015 за № 1155/27600).

Підстави для відмови у наданні послуги: суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо напрям діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги, не відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувача соціальної послуги.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ (ОСІБ), ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ В СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

Назва послуги: СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ (ОСІБ), ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ В СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

Зміст послуги: комплекс заходів, що передбачає оцінку потреб, визначення шляхів вирішення основних проблем, регулярні зустрічі чи відвідування отримувача послуги з метою моніторингу виконання поставлених завдань, сприяння у отриманні інших послуг, допомогу в усвідомленні значення дій та/або розвиток вміння керувати ними, навчання та розвиток навичок, спрямованих на подолання чи мінімізацію складних життєвих обставин.

Форма надання послуги: послуга надається за місцем проживання (перебування) отримувача соціальної послуги або розташування суб’єкта, що надає соціальну послугу.

Термін надання послуги: не більше ніж шість місяців. У разі складного випадку тривалість надання послуги може бути продовжено до одного року.

Соціальні групи: сім’ї, особи, які перебувають у складних життєвих обставинах, і не можуть самостійно їх подолати.

Умови надання послуги: безоплатно за індивідуальним планом.

Документи, необхідні для отримання послуги: особисте звернення отримувача послуги, або повідомлення про можливі складні життєві обставини від будь-якого суб’єкта соціальної роботи.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах (наказ Міністерства соціальної політики України 31.03.2016 № 318, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.04.2016 № 621/28751).

Підстави для припинення надання послуги:

досягнення позитивного результату соціального супроводу, подолання/мінімізація сім’єю (особою) наслідків СЖО, усунення причин та умов, що спричинили такі обставини;

закінчення строку дії договору про надання послуги соціального супроводу або порушення умов такого договору;

зміна отримувачем соціальної послуги місця проживання чи перебування; письмова відмова отримувача послуги або його законного представника від її

надання, якщо така відмова або її наслідки не спричиняють порушення прав і свобод інших осіб, особливо дітей;

систематична неучасть отримувача послуги без поважних причин у заходах, передбачених індивідуальним планом соціального супроводу, за винятком ситуації, коли припинення надання послуги спричиняє порушення прав і свобод інших осіб, особливо дітей.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше